Saturday 23 December 2017

Forex4you carigold seram


Kisah seram ini sebenarnya dikongsikan oleh seorang pembaca di forum CariGold. Layan Minggu lepas kami sekeluarga dapat berita adik Ipar aku eksiden motor dgn kereta kat Kg di Kuala Terengganu. Jadi kami sekeluarga diminuta utk balik mlm tu juga. Tetapi dlm perjalanan (baru nak masuk Baling) kami dpt chamada, adik kesayangan kami dah pulang ke Rahmahtullah. Allah lebih sayangkan dia. Al-Fatihah. Jadi kami teruskan juga perjalanan keTrg dgn hati yg tabah. Setelah semua selesai, Ahad mlm Isnin kami kena pulang ke Penang sebab aku ada kerja yg perlu disiapkan, dan kami bertolak dari K. Trg dlm 10.30mlm. Mula masuk Hway Bukit Grik dlm 1.30 pagi. Dan sepanjang prjalanan aku rasa mcm biasa..cuma bini aku ckp dia pening dan rasa nak muntah..mgkn sebab jln bengkang-bengkok. Alhmdllah, kami sampi ke Grik dlm kul 4.10pagi gitu, dan kami stop kat RampR sebab aku nak p toilet. Mcm biasa aku lock kereta kalau aku tggl sat anak bini aku, tapi alhmdllah mlm tu aku tergerak nak kasi em alarme. Tiba-2 kereta aku bunyi alarme, então aku bergegas p tgk kereta aku, tak ada apa-2 berlaku. Então aku p dptkan bini aku, dia nmpk mcm takut. Aku tanya kenapa Dia kata ada org lalu mundar mandir depan keta aku tu, tgk direto kat depa dlm keta. Então, masa tu keta aku berbunyi. Então tiba-2 org tu hilang. Por isso, aku pujuk bini ckp talvez org motorista camião dkt-2 situ yg lepak sama. Então kami teruskan perjlanan ke Penang. Começar nak masuk Hway baru Grik-Baling dlm kul 4.30pagi. Aku nampak kabus tebal. Rasa berat hati nak teruskan. Ing-nak U-turn. Jadi aku plan nanti kalau kat depan ada lampu jln aku nak U-turn. Tapi bila terus. Ainda takder lampu jln, sebab bateri solar utk lampu tu dah habis kot. Então, aku make desicion teruskan perjlanan. Tiba-2 aku rasa semcm jer. Então, bini aku tiba-2 mcm terkejut Aku pesan kat dia baca apa yg patut. Aku pun sama baca apa yg patut. Então tiba-2 aku rasa keta aku mcm berat. Aku tekan myk juga (masa tu gear 5 dan turun bukit) Então, aku tak puas hati aku drop gear 4. masa tu turun bukit Hangpa bayangkan turun bukit guna gear 4 Utk pengetahuan, bila kereta dah bergerak lama, pick-up dia ada skit. Sebelum tu, aku belasah gear 5 naik bukit. Tapi ini turun bukit gear 4. Alhmdllah depan kami ada lori balak..rasa ringan semula. Bila aku dah ultrapassa o lori tu. Tak lama aku rasa berat balik. Mcm tadi gak, turun bukit aku henyak gear 4. Aku nekad. Aku mesti lawan balik demi anak bini aku. Sepnjg nak kuar hway tu nak sampai ke Baling, dlm 3-4 kali aku rasa mcm tu. Kadang-2 aku mcm terasa nak tgk tepi cermin. Tapi bila tgk takder apa-2. Alhmdllah, kami dpt kuar dari Hway, você está com um balão de sampai ke. Então tome rasa apa-2. Lepas tu ada bukit-2 nak menghala ke Kulim tu selamba jer aku naik bukit guna gear 5. Então sampai ke BKE Kulim, aku stop kat Petronas tu nak resto aku ckp kat bini aku. (Sebenarnya aku saja nak stop, tak nak balik terus kot-2 kalau ada benda ikut, dia akan ficar kat situ.) Lepas aku ckp kat bini aku, barulah bini aku rasa carga yg dia rasa tadi hilang tiba-2..rasa lega . Kami selamat sampai rumah kat seberang jaya dlm kul 7.30 pagi. Itu pun aku sempat lagi p beli nasi kandar kat Jalil bagan. Sampai rumah baru kami bincang pasal apa yg berlaku. Bini aku ckp, masa perjalanan nak ke K. Trg pun dah ada nampak benda pelik. Dia nampak mcm org tua lelaki kat tepi jln kat atas bukit Grik lambai tangan sambil senyum kat dia. Em seguida, massa nak balik ke Penang, ainda org yg sama lambai tangan kat dia, tapi kali ni tak senyum. Então, digite kata massa kat Hway Grik Baling tu org tua tuaa siga keta kami Bini aku nampak. Dia leian jugan dgn beranikan diri buat tak tahu jer. Kuat juga bini aku. Tahniah Então, melhore kereta kami rasa berat tu, dia pun rasa berat juga. Ingatkan aku jer como motorista rasa kereta berat. Dia ada nmpk mcm benda putih segue kereta kami. Nauzhubillah. Tapi Alhamdullah, kami selamat sampai rumah. Então kami cerita benda tu kat família kat kg. Adik ipar aku yg sorang tu cerita, dlm bulan lepas, membro dia terbabas kereta kat Hway Baling Grik sebab rasa benda yg sama ... kereta rasa berat, depois perdeu controle terbabas. Dia kata kami Alhamdullah kuat juga dpt lawan. Jadi aku pesan kat korang, kalau nak lalu Hway Baling grik tu, kalau boleh jgn lewat sgt .. Tunggu sat kat Pekan Grik tu. Dah masuk subuh, então boleh la kot tempoh jln tu. Tapi kalau kuat, belasah jer. Lagi kalau korang ada qualquer experiência ou informação tntg topik aku bukak ni, boleh la share kat sini. Pelo menos, tome o membro-2 kita kena benda yg sama aku kena .. ou talvez lagi terukOriginalmente publicado por taz81sucker Para ver links ou imagens neste fórum, sua contagem deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Conjunto pronto. Hehehe .. masta akaun yg sedia ada leh pakai tak utk sementara ni, melhor buka 1 acc khas la Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Bole la test setting beza2 dan boleh register lebih 1 acc utk race Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. LOBSTER gtgtgtIB amplificador REBET UMOFXFBS ymskype sihat2u4ultltlt LOBSTER Jom ternak LOBSTER hp 019-728 2355. corretores genuínos ajudá-lo a ganhar dinheiro, os corretores fraudulentos não têm cuidado. Melhor agente: fbsppu1949 Postado originalmente por zerotech Para ver links ou imagens neste fórum, sua contagem deve ser de 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Aku jadi pom pom boy kat tepi boleh la. Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Junte-se a la carrera de raça penutup tahun ni Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posteriores deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Kot2 ada hadiah surpresa lagi besar nanti, mana la tau Para ver links ou imagens neste fórum, a sua contagem deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. LOBSTER gtgtgtIB amplificador REBET UMOFXFBS ymskype sihat2u4ultltlt LOBSTER Jom ternak LOBSTER hp 019-728 2355. corretores genuínos ajudá-lo a ganhar dinheiro, os corretores fraudulentos não têm cuidado. Melhor agente: fbsppu1949 Postado originalmente por astagold Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Junte-se a la carrera de raça penutup tahun ni Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posteriores deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Kot2 ada hadiah surpresa lagi besar nanti, mana la tau Para ver links ou imagens neste fórum, a sua contagem deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Tau punyer. Mesti ada surpresa nyer nanti tapi apakan daya. Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. XM BROKER TERBAIK TANPA REQOUTE DAN REJEIÇÃO Postado originalmente por astagold Para ver links ou imagens neste fórum, a sua contagem deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Jom race jom, hilangkan boring2 tu Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Acumula o aquecimento de cena, definindo lom final lagi. Acc khas race lom buka lagi Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem da postagem deve ser 1 ou maior. Atualmente, você tem 0 posts. Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Nasib baik tgh warm up. Jangan lari dulu dah laa. Jumpa kat simpang. Hehehe Para ver links ou imagens neste fórum, a sua contagem deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts. Salamottehtera semua warga thread. Berkenaan dengan pertandingan Robot Race anjuran astagold, Pihak kami menyokong sepenuhnya aktiviti yang dianjurkan olehip IB Forex4you. Ini kerana kami turut berbangga dengan keupayaan dan kebolehan IB Forex4you yang senantiasa aktif di CG. Kami menyokong sepenuhnya idéia yang kreatif sebegini dan turut berasa bangga kerana ianya dianjurkan oleh IB Forex4you. Memandangkan astagold sendiri yang menaja pertandingan ini dengan hadiah pemenang sebanyak 25 USD, Forex4you juga ingin mengumumkan bahawa pemenang pertandingan ini akan mendapat ganjaran tambahan 75 USD sebagai hadiah pertandingan dari Forex4you. Harap semua dapat sama-sama menyertai pertandingan ini. Hadiah dari Forex4you akan diberi terus kepada pemenang pertandingan ini. Para ver links ou imagens neste fórum, a contagem de posts deve ser 1 ou superior. Atualmente, você tem 0 posts.

No comments:

Post a Comment